Vervolg de dag van vertrek - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Simone Alberts - WaarBenJij.nu Vervolg de dag van vertrek - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Simone Alberts - WaarBenJij.nu

Vervolg de dag van vertrek

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

27 Juli 2016 | Verenigde Staten, Chicago

Mijn verhaal van onze eerst dag was te lang, vandaar dat ik even in een nieuw verslag verder ga, dus mocht een nieuw verslag afgebroken worden, komt er altijd een vervolg! Ook zijn er problemen met de website. Dus ik hoop dat het nog goed gaat komen. Anders moeten we de verslagen via de mail doorsturen.

Het hele vliegveld lag vol met mensen, ongelofelijk druk. Tim en ik hadden ons een rustig plekje opgezocht en waren om ons heen aan het kijken. Toen ving Tim een gesprek op. We konden bij de servicebalie bonnen halen, zodat we gratis konden eten en drinken, vanwege de vertraging. Dit hebben we dan uiteraard ook gedaan. We mochten nu ook terug naar de hal om daar te eten. Dit hebbem we dan ook gedaan en tojen heeft Tim toch nog twee pizza's voor ons kunnen scoren

• 28 Juli 2016 - 16:41

Henk En Vita:

Vonden wij niet erg hoor! lange verslagen en goed nieuws wat willen wij nog meer?
    veel plezier in Boston.

• 28 Juli 2016 - 21:37

Mike, Elisa & Karina :

Ha lieverds, zeker een goed begin van jullie reis. Jammer van die pizza's, maar die hebben ze genoeg in de USA. Hopelijk leuke eerste dag gehad in Six Flags liefs